آرمانشهر خرم آباد

خرید بک لینک
چرا در این روزها بومی بودن مسئولین، دغدغه برخی افراد شده است؟ سلیمان میرزاپور رشنوحجم مطالبی که در نقد انتصابات اخیر استاندار جدید لرستان انتشار یافته، تا کنون بی سابقه بوده است. برخی از این نقد ها به حدی دور از انصاف است که سکوت در برابر آن را جایز ندانستم.بنده شناختی(به جزء سوابق اجرایی و مدیریتی ایشان که در فضای مجازی قابل دسترسی است) از استاندار جدید لرستان جناب آقابی دکتر خادمی ندارم و هدف این نوشتار، دفاع از تخصص و مدیریت ایشان نیست، اما اینکه توان افراد را با توسعه یافتگی زادگاهشان بسنجیم به دور از خرد است. اینکه بگوییم به دلیل اینکه استان کهگیلویه و بویر احمد استان محرومی است و مدیران برخواسته از مناطق محروم توانمند نیستند، بی انصافی است، مگر لرستان چقدر توسعه یافته است؟قصد توهین ندارم اما همه خوب می دانیم بخش زیادی از اعتراض ها، به دلایل شخصی، حزبی و تعلقات طایفه ای است و نه دلسوزی برای لرستان؟اگر مدیر بومی را معادل معنای عوام آن در نظر بگیریم، هر مدیری که متولد خارج از مرزهای سیاسی استان لرستان باشد، غیر بومی است و این قضیه در مورد شهرستانها هم صدق می کند. یعنی مسئولان فلان شهرستان همگی متولد آن شهرستان باشند، موضوعی که عملا امکانپذیر نیست.مدیر صرفا بومی با مدیر بوم گرا بسیار فاصله دارد، مدیر بوم گرا لزوما استان و یا شهر محل خدمتش، زادگاه او نیست، اما در تصمیمات و آرمانشهر خرم آباد...

ما را در سایت آرمانشهر خرم آباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 16:01

صفحه بندی